Služby autobazaru, prodej ojetých vozů, ojeté vozy

Chrysler 300C CRD – Naftový agent

Detail recenze vozu

Chrysler 300C CRD – Naftový agent

Chrysler 300C CRD – Naftový agent

Ponořit naftovou tankovací pistoli do nádrže vozu ame rické značky už replique montre de luxe dávno není svatokrádež či zapomnětlivost. U křižníku Chrysler 300 C je sice instalace moderního třílitrového koncernového turbodieselu jedinou možnou cestou expanze do Evropy, tlumené brumlání ale zní z pod kapoty majestátního sedanu přece jen nezvykle. Šestiválcový turbodiesel je poté, co český dovozce ukončil prodej zážehových agregátů vyjma špičkového V8 5,7 HEMI nejlevnější Rolex Replique Montre motorizací řady 300C. Už deklarované hodnoty maximálního krouticího momentu 510 Nm od 1600 do 2800 naznačují, že pohnout s téměř dvoutunovým sedanem nebude větší problém. A praxe ukazuje, že 160 kW maximálního výkonu stačí – za horší adheze má sice zadní náprava velkou tendenci prokluzovat, elektronika ale situaci vrací do kolejí. Nejlépe je motoru mezi 2000 až 3500 otáčkami, kdy skvělý tah kombinuje s rozumnou spotřebou. Pětistupňový automat řadí téměř bez rázů a na kickdown reaguje sice se zpožděním, ale o to znatelnějším zrychlením. Turbodieselový Chrysler startuje z křižovatky s razancí, kterou by okolí čekalo opravdu spíše replique montre od zážehového šestilitru – hluk motoru je přitom stále přijatelný a posádka tak zaznamená spíše hlučnější proudění vzduchu okolo mohutné hranaté karoserie. V městském provozu není problém udržet spotřebu pod deklarovanými jedenácti litry, údaj o mimoměstské žízni 6,6 l/100 km je ale přece jen asi o litr optimističtější než realita. Během týdenního testu a téměř 750 najetých kilometrů se spotřeba ustálila na 9,2 litrech, což je dobrá hodnota. I když je vůz určen hlavně na pohodlné cestování na dlouhé vzdálenosti, manévrování ve městě mu díky nadprůměrnému rejdu a rozměrným zrcátkům problém nedělá. Vůz má sice lehké sklony k přetáčivosti, při rozumné akceleraci za zhoršené adheze se i razantně projížděné zatáčky obejdou bez zásahu ESP. Osmnáctipalcová kola z lehkých slitin obutá do nestandardně vysokých pneumatik přispívají spolu s relativně tuhým odpružením k pocitu stability při projíždění zatáček, nevýhodou je značná citlivost na krátké příčné nerovnosti. Luxusní pětimetrový sedan s třímetrovým rozvorem a výstředním designem exteriéru nabízí uvnitř nadstandardní prostor i uvnitř, je třeba se ale smířit s neobvyklou kombinací dřevem obloženého volantu a některých méně hodnotných replique montre omega plastů, například ve výplních dveří. Kruhové přístroje v umírněném retro designu pak doplňuje rozměrný barevný dotykový displej na středovém panelu. Zatímco příplatková audiosoustava s impozantním výkonem 280W je kvalitou na výši, DVD navigace se bohužel v České republice využít příliš nedá. obrázek [300 x 360]I z praktického hlediska je

auto.cz

« zpět

nabídka vozů »

« Autobazar MMMAUTO - hlavní strana

aktuálně

 

Novinky autobazaru Ze světa aut

Veritas RSIII jde do výroby

Warm tones along with a sleek design define this . This fashionable is also backlit with replica orologi Indiglo for much better

 

Ze světa aut